Alaska Xbase++

Alaska Xbase++
Programiranje u Xbase++

04. 06. 2014.

1.4. Kako Alaska Xbase++ upotrebljava bitmape PNG,GIF,JPG


1.4. Kako Alaska Xbase++ 1.9 upotrebljava bitmape PNG, GIF, JPG

USERDEF



3. 1. Upotreba bitmape koja se nalazi kao fajl TEST.PNG na disku računara


* Xbase++    
oBMP := XbpBitmap():new():create()
oBMP:LoadFile("TEST.PNG") // or "TEST.GIF" or "TEST.JPG"
oBMP:transparentClr := oBMP:getDefaultBgColor() // for TEST.JPG

* PushButton
oButon := XbpPushButton():new()
oButon:caption := oBMP
oButon:create( oDlg, , {10,20}, {70,70} )

* Picture
oBitmap:= XbpStatic():new(oDlg,oDlg, {30,100}, {50,50} )
oBitmap:type := XBPSTATIC_TYPE_BITMAP
oBitmap:caption := oBMP
oBitmap:autoSize := .T.
oBitmap:create()

// Sa oBMP:transparentClr JPG bitmapa je transparentna
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna.
// Bitmape PNG i GIF transparentne su bez komande oBMP:transparentClr



* eXpress++
aColor := {0,0,0} // PNG transparent RGB color black
DC_BitmapTransparentColor(aColor)

oBMP := DC_GetBitmap( "TEST.PNG" ) // or "TEST.GIF" or "TEST.JPG"

* PushButton
@ 1,1 DCPUSHBUTTON CAPTION oBMP SIZE 8,3

* Picture
@ 1,1 DCSTATIC TYPE XBPSTATIC_TYPE_BITMAP SIZE 50,50 PIXEL CAPTION oBMP

// Sa DC_BitmapTransparentColor(aColor) JPG bitmapa je transparentna
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna.
// Bitmape PNG i GIF transparentne su bez komande
// DC_BitmapTransparentColor(aColor)







3. 2 Upotreba bitmape koja se nalazi kao resurs broj 1001 u EXE fajlu aplikacije a koja je definisana u ARC fajlu resursa kao:
USERDEF PNG
1001 = FILE "TEST.PNG"


* Xbase++    
oBMP := XbpBitmap():new():create()
cBuffer := LoadResource( 1001,,"PNG" ) // "BMP","PNG","GIF","JPG"
oBMP:SetBuffer( cBuffer, XBPBMP_FORMAT_PNG ) // _BMP,_PNG,_GIF,_JPG
oBMP:transparentClr := oBMP:getDefaultBgColor()

* PushButton
oButon := XbpPushButton():new()
oButon:caption := oBMP
oButon:create( oDlg, , {10,20}, {70,70} )

* Picture
oBitmap:= XbpStatic():new(oDlg,oDlg, {30,100}, {50,50} )
oBitmap:type := XBPSTATIC_TYPE_BITMAP
oBitmap:caption := oBMP
oBitmap:autoSize := .T.
oBitmap:create()

// Sa oBMP:transparentClr bitmapa je transparentna
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna



* eXpress++
aColor := {0,0,0} // PNG transparent RGB color black
DC_BitmapTransparentColor(aColor)

oBMP := DC_GetBitmap( 1001,,"PNG" ) // "BMP","PNG","GIF","JPG"

* PushButton
@ 1,1 DCPUSHBUTTON CAPTION oBMP SIZE 8,3

* Picture
@ 1,1 DCSTATIC TYPE XBPSTATIC_TYPE_BITMAP SIZE 50,50 PIXEL CAPTION oBMP

// Sa DC_BitmapTransparentColor(aColor) bitmapa je transparentna
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna






3. 3 Upotreba bitmape koja se nalazi kao resurs broj 1001 u RESURS.DLL fajlu a koja je definisana u ARC fajlu resursa kao:
USERDEF PNG
1001 = FILE "TEST.PNG" 


* Xbase++    
oBMP := XbpBitmap():new():create()
cBuffer := LoadResource(1001,"RESURS.DLL","PNG")//"BMP","PNG","GIF","JPG"
oBMP:SetBuffer( cBuffer, XBPBMP_FORMAT_PNG ) // _BMP,_PNG,_GIF,_JPG
oBMP:transparentClr := oBMP:getDefaultBgColor()

* PushButton
oButon := XbpPushButton():new()
oButon:caption := oBMP
oButon:create( oDlg, , {10,20}, {70,70} )

* Picture
oBitmap:= XbpStatic():new(oDlg,oDlg, {30,100}, {50,50} )
oBitmap:type := XBPSTATIC_TYPE_BITMAP
oBitmap:caption := oBMP
oBitmap:autoSize := .T.
oBitmap:create()

// Sa oBMP:transparentClr bitmapa je transparentna
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna



* eXpress++
aColor := {0,0,0} // PNG transparent RGB color black
DC_BitmapTransparentColor(aColor)

oBMP := DC_GetBitmap( 1001,,"PNG","RESURS.DLL")// "BMP","PNG","GIF","JPG"

* PushButton
@ 1,1 DCPUSHBUTTON CAPTION oBMP SIZE 8,3

* Picture
@ 1,1 DCSTATIC TYPE XBPSTATIC_TYPE_BITMAP SIZE 50,50 PIXEL CAPTION oBMP

// Sa DC_BitmapTransparentColor(aColor) bitmapa je transparentna
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna


Nema komentara: