1.4. Kako Alaska Xbase++ 1.9 upotrebljava bitmape PNG, GIF, JPG
USERDEF
3. 1.
Upotreba bitmape koja se nalazi kao fajl TEST.PNG na disku računara
* Xbase++      
oBMP := XbpBitmap():new():create() 
oBMP:LoadFile("TEST.PNG")
  // or "TEST.GIF" or
  "TEST.JPG" 
oBMP:transparentClr
  := oBMP:getDefaultBgColor() // for TEST.JPG 
* PushButton 
oButon :=
  XbpPushButton():new() 
oButon:caption
  := oBMP 
oButon:create(
  oDlg, , {10,20}, {70,70} ) 
* Picture 
oBitmap:=
  XbpStatic():new(oDlg,oDlg, {30,100}, {50,50} ) 
oBitmap:type
  := XBPSTATIC_TYPE_BITMAP 
oBitmap:caption
  := oBMP  
oBitmap:autoSize
  := .T. 
oBitmap:create() 
// Sa
  oBMP:transparentClr JPG bitmapa je transparentna  
// na PushButton i
  na Picture, inače nije transparentna. 
// Bitmape PNG i GIF transparentne su bez komande oBMP:transparentClr 
 | 
 
* eXpress++ 
aColor :=
  {0,0,0} // PNG transparent RGB color black 
DC_BitmapTransparentColor(aColor) 
oBMP :=
  DC_GetBitmap( "TEST.PNG" ) // or
  "TEST.GIF" or "TEST.JPG" 
* PushButton 
@ 1,1 DCPUSHBUTTON CAPTION oBMP SIZE 8,3  
* Picture 
@ 1,1 DCSTATIC TYPE XBPSTATIC_TYPE_BITMAP SIZE 50,50 PIXEL CAPTION oBMP 
// Sa DC_BitmapTransparentColor(aColor) JPG bitmapa je transparentna  
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna. 
// Bitmape PNG i GIF transparentne su bez komande 
// DC_BitmapTransparentColor(aColor) 
 | 
 
3. 2
Upotreba bitmape koja se nalazi kao resurs broj 1001 u EXE fajlu
aplikacije a koja je definisana u ARC fajlu resursa kao: 
USERDEF PNG
1001 = FILE
"TEST.PNG"
* Xbase++      
oBMP := XbpBitmap():new():create() 
cBuffer :=
  LoadResource( 1001,,"PNG" ) //
  "BMP","PNG","GIF","JPG" 
oBMP:SetBuffer( cBuffer,
  XBPBMP_FORMAT_PNG ) // _BMP,_PNG,_GIF,_JPG 
oBMP:transparentClr
  := oBMP:getDefaultBgColor() 
* PushButton 
oButon :=
  XbpPushButton():new() 
oButon:caption
  := oBMP 
oButon:create(
  oDlg, , {10,20}, {70,70} ) 
* Picture 
oBitmap:=
  XbpStatic():new(oDlg,oDlg, {30,100}, {50,50} ) 
oBitmap:type
  := XBPSTATIC_TYPE_BITMAP 
oBitmap:caption
  := oBMP  
oBitmap:autoSize
  := .T. 
oBitmap:create() 
// Sa
  oBMP:transparentClr bitmapa je transparentna  
// na PushButton i
  na Picture, inače nije transparentna 
 | 
 
* eXpress++ 
aColor :=
  {0,0,0} // PNG transparent RGB color black 
DC_BitmapTransparentColor(aColor) 
oBMP :=
  DC_GetBitmap( 1001,,"PNG" ) //
  "BMP","PNG","GIF","JPG" 
* PushButton 
@ 1,1 DCPUSHBUTTON CAPTION oBMP SIZE 8,3  
* Picture 
@ 1,1 DCSTATIC TYPE XBPSTATIC_TYPE_BITMAP SIZE 50,50 PIXEL CAPTION oBMP 
// Sa DC_BitmapTransparentColor(aColor) bitmapa je transparentna  
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna 
 | 
 
3. 3
Upotreba bitmape koja se nalazi kao resurs broj 1001 u RESURS.DLL fajlu a koja
je definisana u ARC fajlu resursa kao: 
USERDEF PNG
1001 = FILE
"TEST.PNG"  
* Xbase++      
oBMP := XbpBitmap():new():create() 
cBuffer
  := LoadResource(1001,"RESURS.DLL","PNG")//"BMP","PNG","GIF","JPG" 
oBMP:SetBuffer( cBuffer,
  XBPBMP_FORMAT_PNG ) // _BMP,_PNG,_GIF,_JPG 
oBMP:transparentClr
  := oBMP:getDefaultBgColor() 
* PushButton 
oButon :=
  XbpPushButton():new() 
oButon:caption
  := oBMP 
oButon:create(
  oDlg, , {10,20}, {70,70} ) 
* Picture 
oBitmap:=
  XbpStatic():new(oDlg,oDlg, {30,100}, {50,50} ) 
oBitmap:type
  := XBPSTATIC_TYPE_BITMAP 
oBitmap:caption
  := oBMP  
oBitmap:autoSize
  := .T. 
oBitmap:create() 
// Sa
  oBMP:transparentClr bitmapa je transparentna  
// na PushButton i
  na Picture, inače nije transparentna 
 | 
 
* eXpress++ 
aColor :=
  {0,0,0} // PNG transparent RGB color black 
DC_BitmapTransparentColor(aColor) 
oBMP :=
  DC_GetBitmap( 1001,,"PNG","RESURS.DLL")// "BMP","PNG","GIF","JPG" 
* PushButton 
@ 1,1 DCPUSHBUTTON CAPTION oBMP SIZE 8,3  
* Picture 
@ 1,1 DCSTATIC TYPE XBPSTATIC_TYPE_BITMAP SIZE 50,50 PIXEL CAPTION oBMP 
// Sa DC_BitmapTransparentColor(aColor) bitmapa je transparentna  
// na PushButton i na Picture, inače nije transparentna 
 | 
 
Nema komentara:
Objavi komentar